Чим відрізняються один від одного різні види багатосторінкової рекламної продукції?
Буклет– це листівка, яка має двоє або більше згинів. Буклети можуть бути чорно-білими (як інструкції або анотації) і кольоровими (як рекламні або презентаційні).
Оскільки буклет має невеликий об’єм, в ньому розміщується найважливіша, ключова інформація про продукт, подію або компанії. Дуже важливо, щоб інформація була представлена послідовно і логічно, тоді читач зможе швидко дізнатися все необхідне.
Брошура – це багатосторінкове видання обсягом до 48 сторінок, складається з м’якої обкладинки і блоку. Кріплення блоку з обкладинкою може здійснюватися за допомогою скоб, клею або пружин. Брошури можна розділити на кілька основних видів: рекламні, ознайомчо-ділові, навчальні, інформаційні та технічні. Також у вигляді брошур випускають книги невеликого обсягу або формату в м’якій обкладинці. Існують брошури, де папір і обкладинка − однієї щільності.
Все, що має обсяг більше 48 сторінок або з твердою обкладинкою – це вже книга.
Каталог – мже виглядати як буклет, брошура або книга, головне, що він містить систематизований перелік чогось із зображеннями або без.
Каталог продукції може бути барвистим або чисто технічним, надрукованим в один колір. При роботі з каталогом важливо написати хороший текст, підібрати правильний ілюстративний матеріал, структурувати інформацію. Залежно від цілей продукту треба звертати увагу на різні нюанси: наприклад, якщо це каталог продукції і ним користуються щодня, часто перегортають сторінки, то каталог необхідно виготовити з більш щільних матеріалів, можливо, передбачити ламінацію сторінок і переплести за допомогою пружини. Такий каталог прослужить довше. Якщо каталоги періодичні, можна використовувати папір невисокої щільності, більш просту палітурку. В даному випадку краще витратити додаткові кошти на оформлення матеріалу, хорошу фотосесію, щоб наповнення кожного буклету було унікальним, і користувач чекав на новинку. При цьому наповнення каталогу має бути стандартизованим і відповідати всім вимогам вашого брендбук.