Розробка айдентики: логотипу, логобука, фірмового стилю, брендбука

Розробка айдентики: логотипу, логобука, фірмового стилю, брендбука
Розробка айдентики: логотипу, логобука, фірмового стилю, брендбука

Що таке правильно розроблений логотип і брендбук? Це як правильно підібраний стилістом і зшитий кравцем костюм.

 

Він має бути цілісним з вашим образом і правильно відображати ваш посил оточуючим: ваші уподобання і цінності, відповідати сфері ваших занять, свідчити про вашу індивідуальність.

 

Щоб домогтися бажаних результатів у розробці айдентики, робота проходить у декілька етапів.

  1. Підготовча частина.

Ви заповнюєте висланий нами бриф, де ми просимо відповісти на питання, пов’язані зі сферою вашої діяльності, дізнаємося про ваших конкурентів. Просимо прописати, які кольори, стилі вам подобаються або категорично не подобаються. Дуже часто легше відповісти, що не подобається. Ми ретельно аналізуємо отриману інформацію. І тільки після цього приступаємо до другого етапу – розробки логотипу.

 

  1. Над створенням логотипу працює група дизайнерів. На розгляд замовника ми надаємо кілька варіантів логотипу. Далі допрацьовуємо варіант, що сподобався. Цю частину можна назвати логобук: масштаб логотипу, шрифти, кольорові рішення, варіанти і обмеження у використанні, інші моменти, важливі для створення подальшої цілісної айдентики.

 

  1. Після того, як логотип створено, наша команда починає роботу над графічною частиною бренд-бука – фірмовим стилем.

Ця частина включає в себе:

– створення корпоративної документації (фірмові папки, бланки, візитки тощо);

– стандарти зовнішньої реклами (сіті-лайти, білборди);

– основні принципи оформлення поліграфічної продукції та POS-матеріалів;

– брендування одягу, транспорту;

– сторінки у соціальних мережах: Facebook, Instagram та інші, де ви представлені.

Потім все це збирається в посібник з правилами використання логотипу, слогану і фірмового стилю – це і є брендбук.

 

Правильно розроблений брендбук послужить вам довгу і вірну службу. Допоможе розробникам в різних галузях правильно продовжити створення необхідних товарів, не втратити цілісність вашої візуальної представленості, не втратити ідентичність.

Наповненість і структура брендбука залежить від індивідуальних особливостей Клієнта.

Наприклад, якщо у вас кав’ярня або ресторан, вам потрібен спеціалізований фірмовий стиль, який підтримає комунікаційну стратегію закладу. Тут працюватимуть на вас будь-які деталі: меню, посуд, оформлений чек, навіть упаковка цукру тощо. І, звичайно, інтер’єр та екстер’єр.

 

Якщо ви велика компанія − обов’язково треба зробити брендбук, який би охоплював всі галузі. Він має включати зовнішнє оформлення, оформлення транспорту, використання логотипу в різних ситуаціях.

 

Вартість створення брендбука і фірмового стилю залежить від:

– деталізації використання логотипу та фірмових елементів на різних корпоративних носіях;

– кількості додаткових елементів, які супроводжують фірмовий стиль;

– обсягу корпоративних носіїв у графічній частині брендбука;

– індивідуальних додаткових вимог Замовника до створення брендбука.

Розробка айдентики: логотипу, логобука, фірмового стилю, брендбука

  Портфоліо

Відправити запит
Ми з нетерпінням очікуємо спільної роботи з вами
Залиште свої дані в контактній формі і ми Вам обов'язково зателефонуємо