Дизайн і макетування

  1. Розробка айдентики:

Логотипу, лого бука, фірмового стилю, бренд-бука:

 

Що таке правильно розроблений логотип і бренд-бук? Це як правильно підібраний стилістом і зшитий кравцем костюм.

 

 

Він повинен бути цілісним з вашим образом і правильно відображати ваш посил оточуючим: ваші уподобання і цінності, відповідати сфері ваших занять, говорити про вашу індивідуальність.

 

Щоб домогтися бажаних результатів в розробці айдентики, робота йде в кілька етапів:

 

  1. Підготовча частина:

Ви заповнюєте присланий нами бриф, де ми просимо відповісти на питання, пов’язані з вашою сферою діяльності, дізнаємося про ваших конкурентів. Просимо прописати, які кольори, стилі вам подобаються або категорично не подобаються. Дуже часто легше відповісти, що не подобається. Ми ретельно аналізуємо отриману інформацію. І тільки після цього приступаємо до другого етапу – розробки логотипу.

 

  1. Над створенням логотипу працює група дизайнерів. На розгляд замовника ми надаємо кілька варіантів логотипу. Далі допрацьовуємо варіант, що сподобався. Цю частину можна назвати логобук: масштаб логотипу, шрифти, кольорові рішення, варіанти і обмеження у використанні, інші моменти, важливі для створення подальшої цілісної айдентики.

 

  1. Після того, як створений логотип, наша команда починає роботу над графічною частиною бренд бука – фірмовим стилем:

 

Ця частина включає в себе:

– створення корпоративної документації (фірмові папки, бланки, візитки і т.д);

– стандарти зовнішньої реклами (сіті-лайти, білборди);

– основні принципи оформлення поліграфічної продукції та POS-матеріали;

– брендування одягу, транспорту;

– сторінка в соц.сетях: Facebook, Instagram і інші, де ви представлені.

 

 

Потім все це збирається в посібник з правилами використання логотипу, слогану і фірмового стилю – це і є бренд-бук.

Правильно розроблений бренд бук послужить вам довгу і вірну службу. Допоможе розробникам в різних областях правильно продовжити створення необхідних товарів, не втратити цілісність вашої візуальної представленості, не втратити ідентичність.

 

Наповненість і структура бренд бука залежить від індивідуальних особливостей Клієнта.

Наприклад, якщо у вас кав’ярня або ресторан, вам потрібен спеціалізований фірмовий стиль, який підтримає комунікаційну стратегію закладу. Тут працюватимуть на вас будь-які деталі: меню, посуд, оформлений чек, навіть упаковка цукру і т.д. І звичайно інтер’єр і екстер’єр.

 

Якщо ви велика компанія, то обов’язково треба зробити бренд-бук, який би охоплюва всі області. Він повинен включати зовнішнє оформлення, оформлення транспорту, використання логотипу в різних ситуаціях.

 

Вартість створення бренд бука і фірмового стилю залежить від:

 

– деталізації використання логотипу та фірмових елементів на різних корпоративних носіях;

– кількості додаткових елементів, які супроводжують фірмовий стиль;

– обсягу корпоративних носіїв в графічній частині бренд бука;

– індивідуальних додаткових вимог Замовника до створення бренд бука.

advantages-icon-1

Надійність

Чітко поставлена робота менеджменту і творчого персоналу дозволяють знаходити найоригінальніші і нестандартні рішення.
advantages-icon-2

Динамічність

Наша Компанія постійно розвивається, чт б побут завжди попереду на ринку рекламних послуг. Ми знаємо світові тренди і навіть створюємо їх.
advantages-icon-3

Потенціал

У нас є власні виробничі бази і власні високопрофесійні фахівці за кожним видом діяльності Компанії.
advantages-icon-4

Чесність

Ми ніколи не вводимо клієнта в оману. Ми обіцяємо конкретний результат в певні терміни і за розумні гроші.
advantages-icon-5

Професіоналізм

Розвиваючи наш бізнес, ми набували нові знання і досвід. Ми дізнавалися, що працює на ринку, а що ні. На що реагує потенційний покупець, а що залишає його байдужим.
advantages-icon-6

Нестандартний підхід

Ми не боїмося пропонувати нестандартні ваіанти, що б виграшно виділяються на рику конкурентів.
Відправити запит
Ми з нетерпінням очікуємо спільної роботи з вами
Залиште свої дані в контактній формі і ми Вам обов'язково зателефонуємо