Розробка і впровадження Стандартів оформлення корпоративних об’єктів.

Розробка і впровадження Стандартів оформлення корпоративних об'єктів.
Розробка і впровадження Стандартів оформлення корпоративних об'єктів.

Розробка стандартів корпоративного стилю для центрів обслуговування абонентів – це частина бренд-бука для великих компаній, яка включає всі можливі варіанти зовнішнього і внутрішнього оформлення корпоративного приміщення.

Це підтримує імідж компанії в рамках поточного позиціонування, а також підвищує ефективність обслуговування клієнтів з технічних та фінансових питань. Як правило, метою такої роботи є підвищення рівня лояльності і, відповідно, продажів послуг потенційним клієнтам.

 

При розробці стандартів враховуються всі можливі види приміщень для роботи з клієнтами – це великі окремі приміщення, Shop-in-shop на 4−6 робочих місць, локації острівного типу від 4 м², а також мобільна точка.

Для грамотного дизайну необхідно проаналізувати всі види послуг, які надаються в таких центрах, потім розробляється зонування і функціональність. Дані роботи проводяться спільно з багатьма відділами компанії: обслуговуючим персоналом, службою безпеки, з технічним відділом і т.д.

 

Як результат − ми отримуємо повне Керівництво до будівництва центрів обслуговування абонентів:

– екстер’єр (вхідна група) з урахуванням специфіки виготовлення вивісок, графіків тощо;

– інтер’єр з урахуванням зонування і описом всіх матеріалів в інтер’єрі – від будівельних матеріалів до меблів;

– опис технічного обладнання;

– Мерчендайзинг – POS-матеріали – листівки, буклети, плакати і т.д.;

– опрацювання елементів одягу для персоналу.

 

Керівництво може бути виконано як в 2D форматі, так і в 3D форматі.

Воно містить специфікації, креслення, опис матеріалів і всі можливі рекомендації щодо реалізації.

Для презентації можна підготувати 3D тур по приміщенню.

  Портфоліо

Відправити запит
Ми з нетерпінням очікуємо спільної роботи з вами
Залиште свої дані в контактній формі і ми Вам обов'язково зателефонуємо