Дизайн і макетування

Розробка айдентики: логотипу, логобука, фірмового стилю, брендбука.

Що таке правильно розроблений логотип і брендбук? Це як правильно підібраний стилістом і зшитий кравцем костюм. Він повинен бути цілісним з вашим образом і правильно відображати ваш посил оточуючим: ваші уподобання і цінності, відповідати сфері ваших занять, говорити про вашу індивідуальність.

Щоб домогтися бажаних результатів в розробці айдентики, робота йде в кілька етапів:

• Підготовча частина:

Ви заповнюєте наданий нами бриф, де ми просимо відповісти на запитання, пов’язані з вашою сферою діяльності, дізнаємося про ваших конкурентів. Просимо прописати, які кольори, стилі вам подобаються або категорично не подобаються. Дуже часто легше відповісти, що не подобається. Ми ретельно аналізуємо отриману інформацію. І тільки після цього приступаємо до другого етапу – розробки логотипу.

Над створенням логотипу працює група дизайнерів. На розгляд замовника ми надаємо кілька варіантів логотипу. Далі допрацьовуємо варіант, що сподобався. Цю частину можна назвати логобук: масштаб логотипу, шрифти, кольорові рішення, варіанти і обмеження у використанні, інші моменти, важливі для створення подальшої цілісної айдентики.

Після того, як створено логотип, наша команда починає роботу над графічною частиною брендбука – фірмовим стилем.

Ця частина включає в себе:

– створення корпоративної документації (фірмові папки, бланки, візитки і т.д);

– стандарти зовнішньої реклами (сіті-лайти, білборди);

– основні принципи оформлення поліграфічної продукції та POS-матеріали;

– брендування одягу, транспорту;

– сторінка в соц.мережах: Facebook, Instagram і інші, де ви представлені.

Потім все це збирається в посібник з правилами використання логотипу, слогану і фірмового стилю – це і є брендбук.

Правильно розроблений брендбук послужить вам довгу і вірну службу. Допоможе розробникам в різних сферах правильно продовжити створення необхідних товарів, не втратити цілісність вашої візуальної представленості, не втратити ідентичність.

Наповненість і структура брендбука залежить від індивідуальних особливостей Клієнта.

Наприклад, якщо у вас кав’ярня або ресторан, вам потрібен спеціалізований фірмовий стиль, який підтримає комунікаційну стратегію закладу. Тут працюватимуть на вас будь-які деталі: меню, посуд, оформлений чек, навіть упаковка цукру. І, звичайно, інтер’єр і екстер’єр.

Якщо ви – велика компанія, то обов’язково потрібно зробити брендбук, який би охоплював всі сфери. Він повинен включати зовнішнє оформлення, оформлення транспорту, використання логотипу в різних ситуаціях.

Вартість створення брендбука і фірмового стилю залежить від:

– деталізації використання логотипу та фірмових елементів на різних корпоративних носіях;

– кількості додаткових елементів, які супроводжують фірмовий стиль;

– обсягу корпоративних носіїв в графічній частині брендбука;

– індивідуальних додаткових вимог Замовника до створення брендбука.

advantages-icon-1

Надійність

Чітко поставлена робота менеджменту і творчого персоналу дозволяють знаходити найоригінальніші і нестандартні рішення.
advantages-icon-2

Динамічність

Наша Компанія постійно розвивається, щоб бути завжди попереду на ринку рекламних послуг. Ми знаємо світові тренди і навіть створюємо їх.
advantages-icon-3

Потенціал

У нас є власні виробничі бази і власні високопрофесійні фахівці для кожного виду діяльності Компанії.
advantages-icon-4

Чесність

Ми ніколи не вводимо клієнта в оману. Ми обіцяємо конкретний результат в певні терміни і за розумні гроші.
advantages-icon-5

Професіоналізм

Розвиваючи наш бізнес, ми набували нові знання і досвід. Ми дізнавалися, що працює на ринку, а що ні. На що реагує потенційний покупець, а що залишає його байдужим.
advantages-icon-6

Нестандартний підхід

Ми не боїмося пропонувати нестандартні варіанти, щоб виграшно виділятися на ринку серед конкурентів.
Відправити запит
Ми з нетерпінням очікуємо спільної роботи з вами
Залиште свої дані в контактній формі і ми Вам обов'язково зателефонуємо