Розробка айдентики: логотипу, логобука, фірмового стилю, брендбука.
Що таке правильно розроблений логотип і брендбук? Це як правильно підібраний стилістом і зшитий кравцем костюм. Він повинен бути цілісним з вашим образом і правильно відображати ваш посил оточуючим: ваші уподобання і цінності, відповідати сфері ваших занять, говорити про вашу індивідуальність.
Щоб домогтися бажаних результатів в розробці айдентики, робота йде в кілька етапів:
• Підготовча частина:
Ви заповнюєте наданий нами бриф, де ми просимо відповісти на запитання, пов’язані з вашою сферою діяльності, дізнаємося про ваших конкурентів. Просимо прописати, які кольори, стилі вам подобаються або категорично не подобаються. Дуже часто легше відповісти, що не подобається. Ми ретельно аналізуємо отриману інформацію. І тільки після цього приступаємо до другого етапу – розробки логотипу.
Над створенням логотипу працює група дизайнерів. На розгляд замовника ми надаємо кілька варіантів логотипу. Далі допрацьовуємо варіант, що сподобався. Цю частину можна назвати логобук: масштаб логотипу, шрифти, кольорові рішення, варіанти і обмеження у використанні, інші моменти, важливі для створення подальшої цілісної айдентики.
Після того, як створено логотип, наша команда починає роботу над графічною частиною брендбука – фірмовим стилем.
Ця частина включає в себе:
– створення корпоративної документації (фірмові папки, бланки, візитки і т.д);
– стандарти зовнішньої реклами (сіті-лайти, білборди);
– основні принципи оформлення поліграфічної продукції та POS-матеріали;
– брендування одягу, транспорту;
– сторінка в соц.мережах: Facebook, Instagram і інші, де ви представлені.
Потім все це збирається в посібник з правилами використання логотипу, слогану і фірмового стилю – це і є брендбук.
Правильно розроблений брендбук послужить вам довгу і вірну службу. Допоможе розробникам в різних сферах правильно продовжити створення необхідних товарів, не втратити цілісність вашої візуальної представленості, не втратити ідентичність.
Наповненість і структура брендбука залежить від індивідуальних особливостей Клієнта.
Наприклад, якщо у вас кав’ярня або ресторан, вам потрібен спеціалізований фірмовий стиль, який підтримає комунікаційну стратегію закладу. Тут працюватимуть на вас будь-які деталі: меню, посуд, оформлений чек, навіть упаковка цукру. І, звичайно, інтер’єр і екстер’єр.
Якщо ви – велика компанія, то обов’язково потрібно зробити брендбук, який би охоплював всі сфери. Він повинен включати зовнішнє оформлення, оформлення транспорту, використання логотипу в різних ситуаціях.
Вартість створення брендбука і фірмового стилю залежить від:
– деталізації використання логотипу та фірмових елементів на різних корпоративних носіях;
– кількості додаткових елементів, які супроводжують фірмовий стиль;
– обсягу корпоративних носіїв в графічній частині брендбука;
– індивідуальних додаткових вимог Замовника до створення брендбука.