Що таке правильно розроблений логотип і брендбук? Це як правильно підібраний стилістом і зшитий кравцем костюм.
Він має бути цілісним з вашим образом і правильно відображати ваш посил оточуючим: ваші уподобання і цінності, відповідати сфері ваших занять, свідчити про вашу індивідуальність.
Щоб домогтися бажаних результатів у розробці айдентики, робота проходить у декілька етапів.
- Підготовча частина.
Ви заповнюєте висланий нами бриф, де ми просимо відповісти на питання, пов’язані зі сферою вашої діяльності, дізнаємося про ваших конкурентів. Просимо прописати, які кольори, стилі вам подобаються або категорично не подобаються. Дуже часто легше відповісти, що не подобається. Ми ретельно аналізуємо отриману інформацію. І тільки після цього приступаємо до другого етапу – розробки логотипу.
- Над створенням логотипу працює група дизайнерів. На розгляд замовника ми надаємо кілька варіантів логотипу. Далі допрацьовуємо варіант, що сподобався. Цю частину можна назвати логобук: масштаб логотипу, шрифти, кольорові рішення, варіанти і обмеження у використанні, інші моменти, важливі для створення подальшої цілісної айдентики.
- Після того, як логотип створено, наша команда починає роботу над графічною частиною бренд-бука – фірмовим стилем.