Розробка стандартів корпоративного стилю для центрів обслуговування абонентів – це частина бренд-бука для великих компаній, яка включає всі можливі варіанти зовнішнього і внутрішнього оформлення корпоративного приміщення.
Це підтримує імідж компанії в рамках поточного позиціонування, а також підвищує ефективність обслуговування клієнтів з технічних та фінансових питань. Як правило, метою такої роботи є підвищення рівня лояльності і, відповідно, продажів послуг потенційним клієнтам.
При розробці стандартів враховуються всі можливі види приміщень для роботи з клієнтами – це великі окремі приміщення, Shop-in-shop на 4−6 робочих місць, локації острівного типу від 4 м², а також мобільна точка.
Для грамотного дизайну необхідно проаналізувати всі види послуг, які надаються в таких центрах, потім розробляється зонування і функціональність. Дані роботи проводяться спільно з багатьма відділами компанії: обслуговуючим персоналом, службою безпеки, з технічним відділом і т.д.
Як результат − ми отримуємо повне Керівництво до будівництва центрів обслуговування абонентів:
– екстер’єр (вхідна група) з урахуванням специфіки виготовлення вивісок, графіків тощо;
– інтер’єр з урахуванням зонування і описом всіх матеріалів в інтер’єрі – від будівельних матеріалів до меблів;
– опис технічного обладнання;
– Мерчендайзинг – POS-матеріали – листівки, буклети, плакати і т.д.;
– опрацювання елементів одягу для персоналу.
Керівництво може бути виконано як в 2D форматі, так і в 3D форматі.
Воно містить специфікації, креслення, опис матеріалів і всі можливі рекомендації щодо реалізації.
Для презентації можна підготувати 3D тур по приміщенню.