Календарі – їх безліч: вічні, кишенькові, будиночки, щоденні, з побажаннями на кожен день, інформаційні, квартальні, іміджеві настінні (можуть бути в формі плаката або перекидними − кожен місяць має свою сторінку).
Календарі − завжди добрий подарунок наприкінці року. Це хороша рекламна продукція: нагадування про вас буде перед очима ваших клієнтів протягом усього року.
Проте є одне «але»: вони будуть боротися за місце на стіні і на столі з іншими календарями.
Тому декілька рекомендацій від нас.
Подумайте, хто ваші клієнти, якими календарями вони користуються.
Якщо більшість ваших клієнтів працює в просторі OpenSpace, −краще подарувати календарі-будиночки, і вони знайдуть своє місце на столах.
Квартальні календарі займуть своє місце в кабінетах бухгалтерів і всіх, хто любить займатися плануванням.
Кишенькові календарики зручно роздавати як приємну і корисну дрібницю разом з продукцією, іцілком можливо, що календарик потрапить у гаманець і залишиться там на цілий рік, оскільки, незважаючи на всі наші електронні гаджети, ми любимо робити деякі помітки від руки.
Великий іміджевий календар − уже сам по собі подарунок.І тут треба все добре продумати.
Звичайно, дуже хочеться розмістити свою продукцію на кожній сторінці, але важливо не перестаратися і придумати дуже цікаву ідею. І чесно запитати себе −чи готові ви цілий місяць дивитися на цю картинку.
Головне в таких календарях − ідея та її правильна реалізація.Це можуть бути ілюстрації або фотографії. Потрібно все продумати до дрібниць, над таким проектом працює ціла команда: менеджер проекту, дизайнер, фотограф, ілюстратор, якщо знімають людей− стиліст, візажист, перукар, графер (людина, яка буде займатися світлом), костюмер/фахівець, який відповідає за реквізит, ретушер, менеджер, відповідальний за друк. Лише злагоджені дії команди матимуть бажаний результат.